Five-a-side

Velkomstbesked

Five-a-side er et nyt håndboldspil udviklet til "rutinerede" (læs: pensionerede) håndboldspillere og Five-a-side i Lystrup er særligt minded på de travle småbørnsforældre/yngre personer, der gerne vil dyrke holdsport, men ikke vil forpligte sig til at komme til træning HVER gang. Her er det tilladt at melde til og fra - helt op til starten af træningen. Det bliver ikke mere fleksibelt. Five-a-side er alle de bedste elementer fra håndboldspillet, hvor fysikken er sat ud af spil. Til gengæld er der skruet op for tempoet, banen er kortere, bolden er blød og uden harpiks og man spiller sammen med mænd/kvinder/ungdomsspillere. Vi har det virkelig sjovt og garanterer, at du går fra banen med et smil på læben. Se mere her: https://youtu.be/bI_CXMqWYgs Alle kan være med - uanset niveau. Tag din tidligere holdkammerat/nabo/bedre halvdel/teenager med og prøv Five-a-side. Du har tre gratis prøvetimer. Vi træner hver tirsdag fra 20.15-21.45, visse fredage som familietræning og udvalgte lørdage fra 11.00-12.00 i hal 2. Dog med forbehold for ændringer, så husk at tjekke kalenderen for træningstidspunkter.

Trænere

Profile Image
Lene Holst Andersen

Se mere her:

Værdier

LIF håndbold er en håndboldklub, hvor klubbens opgaver løses ved frivilligt arbejde. LIF håndbold vil gerne vinde kampe, men klubben vægter også det sociale højt, hvilket også udtrykkes gennem vores værdier som "GOFER" (Glæde, Oplevelser, Fælleskab, Engagement, Respekt).

Derfor bliver vi alle nød til at hjælpe til med det den enkelte kan.

Det forventes derfor, når man melder sig ind i LIF håndbold, at man bidrager med frivilligt arbejde. Det giver sjove oplevelser og masser af hyggelige stunder sammen med børn og voksne.

Er man i tvivl om, hvilke opgaver som findes i klubben, kan man finde nogle af opgaverne på vores hjemmeside, under "Klubben"=>”De frivillige opgaver”.

Ellers er man jo altid velkommen til at kontakte trænerne eller bestyrelsen.

Vi ses i hallen!

Kontingent

Kontingent opkræves via Holdsport

Det er muligt med 3 prøvetræninger, herefter skal man selv melde sig ind via hjemmesiden (øverste højre hjørne), hvorefter man fortsat kan deltage i træninger og udtages til kampe, stævner og andre aktiviteter.

Spiller som er i restance kan IKKE udtages af træneren til træninger/kampe, før udeståendet er betalt.

Ulønnede trænere, som selv er aktive spillere betaler fuld kontingent, som alle andre

Ny Spiller

Klik på "Ny Spiller" i øverste højre hjørne her på hjemmesiden, for at indmelde en ny spiller. Herefter modtager holdets træner og LIF Håndbolds administrator information om spilleren, som herefter automatisk oprettes på holdet via Holdsport. Samtidig vil spilleren blive opkrævet det gældende kontingent - efter betaling kan de nye spiller deltage i holdet trænings-/kamp aktiviteter.

450,00 kr. 2 gange i sæsonen