Sponsorudvalg

Sponsorudvalget – hvad laver vi?

Vi arbejder for at skabe indtægter til Lystrup håndbold og vores ambition er, at skabe et indtægtsgrundlag der tilstræber at flest mulige håndboldspillere spiller håndbold i længst mulig tid med de bedst tænkelige vilkår til rådighed.

Måden vi gør det på er at skabe aktiviteter, finde sponsorer og andre indtægtsgivende aktiviteter som driver vores initiativer i hverdagslivet ti klubben. Vi mødes regelmæssigt og ca. 1/gang/md. Vi har ligeledes løbende kontakt til vores bestående sponsorer, som gang på gang har støttet os.

Vores signatur-projekt anno 2022 : Klub-Hoodie til alle ungdomsårgange sponseret af Rema 1000 – Brassøvej

Hvis du kender én, som har et stort foreningshjerte – og gerne vil væres med i et projekt eller være sponsor er du velkommen til at kontakte os. Vi giver gerne en stor indsats tilbage, eller tilbyder eksponering på anden vis.

Yderligere medlemmer:
Line Ra Kroer Haumann